三分热度别太当真

© 5959599
Powered by LOFTER

Emily

以下歌词及翻译,这歌感觉很适合老衫,不管是声音还是词。占tag致歉。
  
It's never enough in the moment
此时此刻 我永远不能够满足
No matter who I go home with
无论谁与我一起归家
Late nights awake and I'm lonely
半夜时分 独自醒来
Myself again, and it's lonely
再次再次 孤独寂寞
I'm good, I'm good, it's a good time
我很好 我没事 一切正常
Keeping all my colors in a straight line
尝试着使一切按部就班
Can't believe it all comes to nothing
我无法相信 一切就这么消失了
Emily, let the night take me
艾米莉 让深夜带我
Down down down the rabbithole
进入那无尽的思索之中
Dug in deep with my unbelief
带着疑惑 步步深入
And I'm running on empty
尽管我已筋疲力尽
Three four five on the steps we arrive
一步两步 逐渐深入
Down down down the rabbithole
进入那无尽的思索之中
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
Let's forget about it, oh
抛诸一切于脑后吧
Leave it all alone tonight
今晚把全部都放在一边
And we're waiting on a moment when it feels right
我们只是亟待一个正确的时机
Don't want to talk about it, oh no
请不要讨论到它了
I got everything I need
我得到了我要的一切
Don't leave me lonely
不要丢下我一个人
Don't leave me lonely baby
勿徒留我孤身一人
Here in my blurry condition
如今我如同雾里看花
I hide myself in the room and
躲在自己的房间中
Just tell them all that it's nothing
跟他们说着一切正常
Alone with all of these humans
让他们都一边去吧
It'll be believing in the midnight
午夜让人们的精神有所寄托
Young unbeliever in the dim light
可昏暗中他们如同行尸走肉
Can't believe it all comes to nothing
无法相信 一切竟归于虚无
Emily, let the night take me
艾米莉 让深夜带我
Down down down the rabbithole
进入那无尽的思索之中
Dug in deep with my unbelief
带着疑惑 步步深入
And I'm running on empty
尽管我已筋疲力尽
Three four five on the steps we arrive
一步两步 逐渐深入
Down down down the rabbithole
进入那无尽的思索之中
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
Let's forget about it, oh
抛诸一切于脑后吧
Leave it all alone tonight
今晚不要再想了
And we're waiting on a moment when it feels right
我们只是在等待一个更妥当的时机
Don't want to talk about it, oh no
不想再谈论到它了
I got everything I need
我得到了我要的一切
Don't leave me lonely
不要丢下我一个人
Don't leave me lonely baby
勿徒留我孤身一人
Emily, let the night take me
艾米莉 让夜幕带我
Down down down the rabbithole
进入那无尽的思索之中
Dug in deep with my unbelief
带着疑惑 步步深入
Let's forget about it, oh
抛诸一切于脑后吧
Leave it all alone tonight
今晚不要再想了
And we're waiting on a moment when it feels right
我们只是亟待一个准确的时机
Don't want to talk about it, oh no
不想再谈论到它了
I got everything I need
我得到了我要的一切
Don't leave me lonely
勿徒留我孤身一人
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
(down down down the rabbithole)
(进入那无尽的思索之中)
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
(don't leave me lonely baby)
(不要丢下我一个人)
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
(down down down the rabbithole)
(进入那无尽的思索之中)
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
Gotta get out of my head tonight
今晚我就要忘掉这一切
  
——San Fermin

评论
热度 ( 6 )